מהי שיטת הניתוח הטכני למסחר במניות?

ניתוח טכני, וכפי שניתן להסיק משמו, נועד להבין, להסיק לגבי מגמות שונות, התנהלויות והתנהגויות שוק המט”ח. ניתוח זה בוחן את השוק מהיבטים שונים ויוצא מנקודת הנחה בסיסית שבה מדובר בהתנהגות מחזורית, בדרך כלל, התנהגות שיכולה לשקף את הלך הרוח הכללי, ולכן יכולה לעזור גם בקבלת החלטות ובחירתן של השקעות כדאיות ונכונות יותר.

מאת: מערכת האתר של משה טיסונה

כיצד זה עובד?

מושיק טיסונה

ניתוח טכני למניות (jannoon028)

כשמדברים על מסחר במניות לוקחים בחשבון פרמטרים רבים. כדי לנהל את המסחר נכון ולבצע השקעות כדאיות עם רווחים גבוהים חשוב לנתח את השוק כהלכה ובאמצעות כלים רלוונטיים, הקשורים לכך. ניתוח טכני הוא כלי מרכזי וחשוב מאד בהתנהלות שוק המט”ח ובביצוע מסחר באינטרנט. מדובר בשיטה שקיימת כבר זמן רב מאד ולוקחת חלק בלתי נפרד מהתנהלותם של העוסקים בתחום.

באמצעות הניתוח ניתן לבחון את מגמות השוק, את השינויים החלים בו ובעיקר גם לצפות מגמות עתידיות ולחזות את העתיד. ניתוח טכני נעשה באמצעות גרפים מיוחדים ובאופן רציונאלי לחלוטין. הוא מתבסס בעיקרו על העבר, על ההיסטוריה כדי לחזות את העתיד ולקבל את ההחלטות הנכונות.

לשם מה צריך את זה

ניתוח טכני נועד לבחון את מגמותיהם של ערכי הנכסים השונים, הנסחרים באופן שוטף בשוק, בין אם אלו מניות, מטבע חוץ כמובן או סחורות למיניהן. כל זאת, כדי לאמוד את שיווים האמיתי של הנכסים ללא השפעות רגשיות או השפעות חיצוניות שאינן תמיד מוצדקות. בעזרת הניתוח אפשר לבחון את מגמות ערכיו של הנכס בטווחי זמן שונים וללא הצורך להשתמש בנתונים כספיים, דוחות למיניהם ועוד, שפעמים רבות לוקחים חלק בכך.

מכיוון שערך הנכס נקבע, ערך הסחורה הנסחרת באינטרנט או בכל מסגרת אחרת, נקבע על פי רוב בהתאם לציפיות המשקיעים ומגמות השוק השונות, נעזרים בניתוח זה כדי להגיע לערך מסוים, הקרוב ככל האפשר לערכו הריאלי של הנכס עצמו, לערכו האמיתי והנכון ביותר. הניתוח הטכני נעשה על ידי אנליסטים ומומחים בתחום, המכירים את השוק שבו הם פועלים, את התנודות ואת השינויים שבו ובעיקר את הצורך בביצוע ניתוח נכון, מדויק, כזה שיוכל לבצע הערכה נכונה ורלוונטית.

מר משה טיסונה הוא יזם, איש עסקים והבעלים של חברת IDI VENTURES (איי.די.איי ונצ’רס), אשר מרכזת את פעילותה בלקוחות וחברות בעלות רגולציה באסיה, אירופה ובריטניה.

אודות משה טיסונה

משה טיסונה, יזם ואיש עסקים. עוסק באפיון מערכות, אינטרנט מסחרי, מסחר במניות ובמט"ח והשקעות נדל"ן באירופה. צרו קשר עם מושיק טיסונה: IDI, רח' הסדנאות 8, הרצליה טל: 03-7558302
פורסם בקטגוריה בורסה ומניות, מאמרים כלליים, מושיק טיסונה, עם התגים , , , , , , , . אפשר להגיע לכאן עם קישור ישיר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *