מתוך גלובס: מניות הן האפיק המועדף

בכתבה שהתפרסמה באתר גלובס פורסם כי כלכלני בנק לאומי הגדירו את המניות כאפיק המועדף לנטילת סיכון. כמו כן, הם המליצו על חשיפה גבוהה לאג”ח ממשלת ישראל וכי התשואות האפסיות במח”מ הקצר אינן כדאיות עוד להשקעה.

מאת: משה טיסונה – צוות האתר

מניות - משה טיסונה

לחצו להגדלה

בכתבה צוין כי הרכיב המנייתי בתיק ההשקעות ממשיך להיות האפיק המועדף לנטילת סיכון וכי יש להעניק משקל יתר משמעותי למניות מחו”ל, בעיקר על חשיפה לשוק בארה”ב ובאירופה. במניות ארה”ב המליצו על תחומים כמו טכנולוגיה, פיננסים ואנרגיה ועל הימנעות ממניות נדל”ן, וממניות בעלות תשואת דיווידנד גבוהה מאוד.

כמו כן, מומלצת חשיפה גבוהה לאג”ח ממשלת ישראל וכי בחודשים האחרונים מורגשת עלייה מתונה במרווחים באפיק הקונצרני בישראל.  לכן, מומלצת הגדלה מדודה של החשיפה לאפיק הקונצרני בדגש על דירוגים איכותיים והטווח הבינוני.

היזם ואיש עסקים, מר משה טיסונה, הוא הבעלים של חברת IDI VENTURES (איי.די.איי ונצ’רס), שעוסקת בהדרכת לקוחות בתחום המסחר האינטרנטי בעולם. 

אודות משה טיסונה

משה טיסונה, יזם ואיש עסקים. עוסק באפיון מערכות, אינטרנט מסחרי, מסחר במניות ובמט"ח והשקעות נדל"ן באירופה. צרו קשר עם מושיק טיסונה: IDI, רח' הסדנאות 8, הרצליה טל: 03-7558302
פורסם בקטגוריה בורסה ומניות, חדשות, מושיק טיסונה, מסחר במט"ח, שוק ההון, עם התגים , , , , , , . אפשר להגיע לכאן עם קישור ישיר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *