מתוך Bizportal: עליה של 12% בעסקאות המט”ח בינואר 2014

מנתוני בנק ישראל עולה כי השנה נפתחה בהגדלת היקף עסקאות המט”ח ב- 12%, בצמוד אל התחזקות הדולר. לדברי משה טיסונה, העלייה במסחר המט”ח בחודש ינואר, הגיעה להיקף של כ-98 מיליארד שקל. כל זאת עומד בניגוד אל חלקם של המשקיעים הזרים, שירד ב-4%. 

משה טיסונה - מסחר במט"ח

לחץ להגדלה

על פי כתבה שהתפרסמה באתר Bizportal, הישראלים הגדילו את היקף עסקאות המט”ח בתחילת שנת 2014, לעומת סוף שנת 2013. משה טיסונה מסביר כי נתונים אלו מעניינים, לנוכח העובדה כי השקל נשחק אל מול הדולר בשיעור של כ- 0.8%, ולאור ירידת היקף העסקאות של משקיעים זרים, שנמדד רק ב- 28.8 מיליארד דולר. משה טיסונה מציין כי גם מבחינת מסחר יומי מתגלה עלייה ובחודש ינואר 2014 עמד ההיקף היומי על סך 4.46 מיליארד, לעומת 4.15 מיליארד בחודש דצמבר 2013.

 

משה טיסונה מציין כי במהלך 2013 נצפו הבורסות החזקות בעולם בעלייה לעומת מדד תל אביב, ולכן מניות חו”ל גדלו בכמעט מחצית. באופן זה, נערך יותר מסחר במט”ח על מנת להגן על התנודות בשער הדולר ולחזק את ניירות הערך.

איש העסקים והיזם משה טיסונה עוסק ומתמחה בנושאים הבאים: מטבע חוץ, אפיון מערכות, מניות, והשקעות נדל”ן באירופה.

אודות משה טיסונה

משה טיסונה, יזם ואיש עסקים. עוסק באפיון מערכות, אינטרנט מסחרי, מסחר במניות ובמט"ח והשקעות נדל"ן באירופה. צרו קשר עם מושיק טיסונה: IDI, רח' הסדנאות 8, הרצליה טל: 03-7558302
פורסם בקטגוריה חדשות, מסחר במט"ח, עם התגים , , , , , , , . אפשר להגיע לכאן עם קישור ישיר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *