מושיק טיסונה – מהם יתרונות המסחר האלקטרוני?

רשת האינטרנט שינתה את חוקי העולם המודרני, החברתי, התרבותי, וגם את הכלכלי. למעשה, הקלות המאפשרת העברת רעיונות ומידע, והקלות בה ניתן לגשר על ריחוק גאוגרפי, יצרו את המסחר האלקטרוני. מסחר זה בין, אם סוחר בסחורות אמתיות ובין אם בסחורות דיגיטליות, שמתורגמות לערכים בשוק ההון, טומן בחובו אפשרויות רבות והפך למצליח ופופולארי מאוד.

משה טיסונה - מסחר אלקטרוני

מסחר אלקטרוני (nokhoog_buchachon)

מהן הסיבות להצלחתו של המסחר האלקטרוני ומהם היתרונות שהוא מעניק?

משה טיסונה מציין כי המסחר האלקטרוני נוצר למעשה מתשתית מידע עולמית, שמפיקה מספר יתרונות הקשורים לגאוגרפיה, פיתוח ומיידיות.

  • גישור על פני ריחוק גאוגרפי – המסחר האלקטרוני מבטל את הצורך במפגש פיזי ועל כן, מגשר על פני הריחוק. דבר זה משמעותי מאוד, במיוחד כאשר מדובר במסחר בסחורות. משה טיסונה מסביר שבזכות המסחר האלקטרוני, אדם המעוניין לסחור בסחורות, יכול לעשות זאת בלחיצת כפתור, ללא תלות במיקום הסחורה או במקורה הגאוגרפי.
  • מיידיות – המסחר האלקטרוני מאפשר לאדם לסחור מתי שירצה ולקבל תוצאות בזמן אמת. כמו כן, המסחר האלקטרוני מקצר את זמן הסחר, באלמנטים כמו איתור המוצר, השוואה בין המוצרים וקנייה מכל מקום בעולם,  ללא הגבלה לשוק המקומי. משה טיסונה מוסיף שהמסחר האלקטרוני מקצר גם את זמן ההמתנה למוצר וקובע למעשה את מערכת היחסים בין השותפים למסחר.
    מושיק טיסונה

    מושיק טיסונה

  • פיתוח השוק– המסחר האלקטרוני ויתרונותיו הרבים, גורמים לשוק להיות משוכלל יותר בעיקר בזכות המיידיות והגישור על המרחק הגאוגרפי. באופן זה, המסחר האלקטרוני מאפשר למוכר, פרטי או עסקי, להגדיל את מספר הקונים הפוטנציאלים שלו ולצמצם עלויות משמעותיות מבחינה שיווקית. כתוצאה מכך, מסביר משה טיסונה, השוק משתכלל ונהיה רווחי יותר ולמעשה מגדיל את הפעילות שלו באופן ניכר.

איש העסקים משה טיסונה, הוא הבעלים של חברת IDI VENTURES (איי.די.איי ונצ’רס), שעוסקת בהדרכת לקוחות בתחום המסחר האינטרנטי בעולם.

אודות משה טיסונה

משה טיסונה, יזם ואיש עסקים. עוסק באפיון מערכות, אינטרנט מסחרי, מסחר במניות ובמט"ח והשקעות נדל"ן באירופה. צרו קשר עם מושיק טיסונה: IDI, רח' הסדנאות 8, הרצליה טל: 03-7558302
פורסם בקטגוריה אינטרנט מסחרי, כללי, מאמרים כלליים, עם התגים , , , , , , , , , , , , . אפשר להגיע לכאן עם קישור ישיר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *