בית חלומות בלונדון בפחות ממיליון שקל

שוק הנדל”ן בלונדון הוא בין החמים ביותר כיום באירופה, עם בתים ודירות במחירים נמוכים מצד אחד ופוטנציאל תשואה גבוה יותר מזה של השקעות דומות בארץ מצד שני. משה טיסונה נותן לכם הערכה כמה כסף תצטרכו לגייס כדי לרכוש דירה או בית בעיר הבירה האנגלית.

אם אתם מעוניינים לרכוש דירה חדשה בלונדון ישירות מן הקבלן, בין אם היא בנויה ובין אם היא עדיין רק על הנייר, טווח המחירים הוא די רחב, תלוי מה אתם מחפשים: לדוגמה, דירת סטודנטים בבניין חדש סמוך לשטח ציבורי יכולה לעלות לכם החל מ-300 אלף שקלים. אם תעדיפו דירה בבניין מגורים במיקום מרכזי בעיר, מחיר התענוג הזה עומד על בערך 750 אלף שקלים. ואם תסתפקו בדירת מגורים חדשה של שני חדרים אשר נמצאת בבניה, המחיר עומד על 500 אלף שקלים בלבד.

אם אתם מעוניינים רק להשקיע בדירה לטווח ארוך כדי להשכירה ולא בהכרח גם לגור בלונדון, משה טיסונה ממליץ על אופציית דירת שני החדרים החדשה בתור ההשקעה הטובה ביותר.

“אפשר לקבל מההשכרה של הדירה תשואה של 7 עד 9 אחוזים”, מסביר משה טיסונה. “זאת תשואה כפולה מזו שקיימת בישראל. בנוסף, קיימת עליה שנתית של ערך הנכס בגובה של 4 אחוזים לפחות”.

בית חלומות בלונדון

אך אם תרצו לרכוש את בית החלומות האנגלי שלכם, גם זו אפשרות. המחיר של בית פרטי בעל שתי קומות, מה שנקרא באנגלית Terraced House, יכול לנוע החל מ-250 אלף שקל ועד ל-900 אלף שקל. המחיר הסופי מושפע מהמיקום של הבית, גודלו והאם יש צורך לשפץ אותו לפני כניסת הדיירים.

במקרה ותרצו להשכיר את הבית במקום לגור בו, לדברי משה טיסונה תוכלו בהתנהלות נכונה לקבל עליו תשואה יפה מאוד של למעלה מ-10 אחוזים בשנה.

 

אודות משה טיסונה

משה טיסונה, יזם ואיש עסקים. עוסק באפיון מערכות, אינטרנט מסחרי, מסחר במניות ובמט"ח והשקעות נדל"ן באירופה. צרו קשר עם מושיק טיסונה: IDI, רח' הסדנאות 8, הרצליה טל: 03-7558302
פורסם בקטגוריה נדל"ן בלונדון, עם התגים , , , , . אפשר להגיע לכאן עם קישור ישיר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *