הכירו את משה טיסונה

היזם ואיש עסקים, מר משה טיסונה, הוא הבעלים של חברת IDI VENTURES (איי.די.איי ונצ’רס), שעוסקת בהדרכת לקוחות בתחום המסחר האינטרנטי בעולם. את דרכו העסקית החל עת שפתח חברת ניהול דירות, שבטיפולה מספר יחידות דיור מצומצם. בעמל רב ובסבלנות, הורחב היקף הפעילות של החברה, עד שצברה כ-6000 יחידות דיור בבניינים שונים.

מעולם הנדל”ן לעולם המסחר באינטרנט

עו"ד מלי טיסונה - אשתו של משה טיסונה

עו”ד מלי טיסונה – אשתו של משה טיסונה

משה טיסונה הוא בעלה של מלי טיסונה, אשר מקצועה הוא עריכת דין,,וקרוב משפחה של שלמה טיסונה, אשר הינו הבעלים של משרד עו”ד המתמחה במקרקעין והוא הבן של יוסי טיסונה ונעמי טיסונה, מנהלת בית ספר איכותי בכפר שמריהו.

משה טיסונה פתח את חברת הניהול, בסמוך לשחרורו הצבאי בפו”מ מודיעין ופיתח אותה במשך 7 שנים, עד שהחליט למכור אותה לאחד מבעלי רשת תיווך הנדל”ן אנגלו סכסון.

הסיבה למכירה הייתה להתפנות לטובת מה שתמיד ריתק ועניין את משה טיסונה – האפשרויות האינסופיות שטמונות בעולם המסחר האינטרנטי וכך החל לפתח רעיונות בתחום האינטרנט המסחרי ואפיון מערכות ברשת.

בעוד שהחל לעסוק במספר מיזמים ופרויקטים אפשריים בתחום זה, הזדמנה לטיסונה אפשרות חד פעמית להשקעת נדל”ן באירופה, עקב בועת הנדל”ן שנוצרה בשנת 2005 במזרח אירופה.

משה טיסונה

משה טיסונה

במקביל, החל לעבוד על הגשמת החזון שלו ולחבור למספר פרויקטי סטארט אפ באינטרנט ולשותפים שונים. יחד איתם התגבשה השאלה – כיצד יהיה ניתן ללמד לקוח לעסוק בפעילות מסחרית ושיווקית ברשת, בדרך הפשוטה והקלה ללמידה.

צוות מצומצם החל לעבוד סביב הרעיון, להקים מערכת ולגייס לקוחות ועובדים ולאחר 6 שנים בלבד, החברה כבר מנתה מאות עובדים, כאשר שליש מהם שוהים בחו”ל.היקף ההכנסות והפעילות של החברה גדל ב-25% לערך מידי שנה, והיא נחשבת לאחת חברות האונליין מרקטינג הטובות ביותר במשק.

החברה שהוקמה בשנת 2008, מרכזת את פעילותה סביב לקוחות וחברות בעלות רגולציה באסיה, אירופה ובריטניה. בשל חוסר הרגולציה בנושא בארץ, החברה של משה טיסונה נחשבת למעניקת שירות חשוב ויחודיי, בכך שמלמדת את הלקוחות העסקיים כיצד לסחור במניות, מט”ח, נפט, זהב וסחורות שונות, על פי רצונם. כמו כן, החברה מדריכה את הלקוחות להבין את השפה העסקית כמו קריאת גרפים פיננסים וכדומה ולאחר מכן, מפנה את הלקוח לחברה בחו”ל, שניתן לסחור בה ויש לה רגולציה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *