מושיק טיסונה – מהו סחר בסחורות ומהן ההשקעות הפופולאריות?

העולם הגלובלי פתח עבור שוק ההון ועבור מסחר, במיוחד מסחר אונליין, עולם חדש ששינה את חוקי המשחק של העולם הישן. אם בעבר היה נהוג לסחור בזהב, כסף, מוצרי מזון ואריגים, באמצעות כלים פרמיטיביים, כיום האופציות הן רבות יותר וכמובן, משתלמות יותר. משה טיסונה מסביר מהו מסחר בסחורות ומהן הסחורות המרוויחות ביותר.

משה טיסונה - סחר בסחורות

סחר גלובלי בסחורות(ddpavumba)

מאת: צוות האתר – משה טיסונה

מידי יום נסחרות אלפי סחורות ברחבי העולם על ידי כלים מפותחים ובעלי תשואה גבוהה מאוד. סחר בסחורות יכול להוסיף לתיק ההשקעות כולו ולפתוח את המשקיע לכיוונים אחרים, שלא חשב עליהם בעבר. בפועל, הסחר בסחורות אינו מחייב את הרוכש להחזיק את הסחורה ובאמצעות כלים פיננסיים, ניתן לבצע את המסחר ולשמור על ערך הסחורה. משה טיסונה מציין כי השקעה בנפט ובזהב הן הסחורות המבוקשות ביותר להשקעה ואליהן מצטרף גם מסחר במתכות אחרות.

מושיק טיסונה

מושיק טיסונה

כיצד מבוצע סחר בסחורות?

עולם הסחר בסחורות לא מתבצע בפועל או באופן ישיר ולשם כך קיימות אופציות וחוזים עתידיים וכן תעודות סל.

  • אופציות – משה טיסונה מסביר כי אופציה היא למעשה התחייבות, שמאפשרת למשקיע לרכוש או למכור את הסחורות במחיר קבוע, אך היא מוגבלת בזמן. באופן זה יוכל הקונה או המוכר, למכור או לקנות סחורה במחיר קבוע, ללא קשר לשווי העכשווי שלה וכך ליצור רווח.
  • תעודת סל – תעודת סל היא התחייבות אשר מבטיחה לקונה החזר חוב ותוספת שינוי בשווי הסחורה. למעשה, אם תעודת סל עוקבת אחר שינוי בסחורה כלשהי, היא מאפשרת לקונה להרוויח גם אם מחיר הסחורה עולה או יורד.

יתרונות הסחר בסחורות

משה טיסונה מסביר כי מעבר לרווחים הנאים ולאפשרויות הרבות שקיימות בשוק זה, אחד היתרונות המשמעותיים של מסחר בסחורות, הוא הרווח שקיים גם בעתות משבר גלובאלי. ההשקעה בסחורות מאפשרת גיוון וחלוקה וכך גם הסיכון מתחלק ויורד. בנוסף, מסחר זה יכול להועיל במיוחד לחברה אשר הסחורה בה היא משקיעה, היא הסחורה בה היא מתעסקת ושקרובה לתחום שלה.

היזם ואיש עסקים משה טיסונה, הוא הבעלים של חברת IDI VENTURES (איי.די.איי ונצ’רס), שעוסקת בהדרכת לקוחות בתחום המסחר האינטרנטי בעולם.

אודות משה טיסונה

משה טיסונה, יזם ואיש עסקים. עוסק באפיון מערכות, אינטרנט מסחרי, מסחר במניות ובמט"ח והשקעות נדל"ן באירופה. צרו קשר עם מושיק טיסונה: IDI, רח' הסדנאות 8, הרצליה טל: 03-7558302
פורסם בקטגוריה מאמרים כלליים, סחר בסחורות, עם התגים , , , , , , , , , , , , . אפשר להגיע לכאן עם קישור ישיר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *