מתוך גלובס: ביטול עמלות קניה ומכירה בתעודות סל / משה טיסונה

הרשות לניירות ערך מתכננת לבטל את עמלת הקנייה והמכירה בתעודות הסל, ולגבות במקומם עמלות הפצה. בעקבות מהלך זה דמי הניהול עלולים להתייקר בכ – 35%, מה שיגרום לכך שתגמול הבנקים יתאזן כפי שקורה בקרנות נאמנות.

מאת: משה טיסונה – צוות האתר

משה טיסונה - תעודות סל

לחצו להגדלה

על פי כתבה שהתפרסמה באתר גלובס, הרשות לניירות ערך קיימה סדרת פגישות עם נציגי הבנקים, תעודות הסל וקרנות הנאמנות והציגה להם את השינוי שעתיד לבוא. המטרה במהלך זה הוא להשוות בין עלויות ההפצה של תעודות סל לזה של קרנות הנאמנות, מבחינת תגמול הבנקים.

באופן זה, יהיו מנהלי תעודות הסל פטורים מתשלום עמלות קנייה ומכירה לבנק. משה טיסונה מסביר כי בכתבה צוין, שהשינוי יחול רק על משקיעים פרטיים ולא על גופים מוסדיים. המודל הזה לא כולל את תעודות הסל הזרות, שהרשות מקדמת את אישור הפצתן בישראל, והבנקים יורשו לגבות בגינן עמלות קנייה ומכירה.

איש עסקים משה טיסונה, הוא הבעלים של חברת IDI VENTURES (איי.די.איי ונצ’רס), שעוסקת בהדרכת לקוחות בתחום המסחר האינטרנטי בעולם.

אודות משה טיסונה

משה טיסונה, יזם ואיש עסקים. עוסק באפיון מערכות, אינטרנט מסחרי, מסחר במניות ובמט"ח והשקעות נדל"ן באירופה. צרו קשר עם מושיק טיסונה: IDI, רח' הסדנאות 8, הרצליה טל: 03-7558302
פורסם בקטגוריה חדשות, מסחר בסחורות, סחר בסחורות, עם התגים , , , , , , , , , , . אפשר להגיע לכאן עם קישור ישיר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *